Costa Blanca aposta pel turisme de golf en la WTM per a desestacionalitzar la oferta de la provincia d’Alacant
Treballar amb diversos touroperadors europeus per a captar turistes durant els mesos d’hivern que vengen a la província d’Alacant, i oferir un producte interessant per a fer atractius els sectors de l’hostaleria, els allotjaments, els serveis i la restauració alacantines.
Est és l’objectiu del patronat Costa Blanca de la Diputació d’Alacant. El president del Govern Provincial d’Alacant, César Sánchez, s’ha desplaçat a Londres per a participar en la 37 edició de la Fira World Travel Market, on el Patronat Costa Blanca s’ha marcat com a objectiu prioritari *desestacionalizar la seua oferta a través d’atractives propostes de turisme esportiu i de salut.
El màxim responsable de la Diputació d’Alacant, acompanyat pel diputat de Promoció Turística, Eduardo Dolón, ha mantingut durant la primera jornada d’aquest important certamen nombrosos trobades de treball amb l’objectiu d’atraure nous mercats emergents com el polonès, amb que els seus turoperadors es va iniciar una línia de col·laboració el passat any, a més de mantenir altres tradicionals com l’anglès, el francès o el belga.
Algunes d’aquestes reunions s’han centrat especialment en el turisme esportiu que presenta fora de temporada un gran pol d’atracció per als turistes que s’acosten als municipis alacantins.
El turisme d’interior també coparà alguns de les trobades professionals de l’organisme en aquest certamen, així com el de congressos i esdeveniments.
Deja una respuesta
Su dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos requeridos están marcados (*)